از دل من نمیری


♥ عشق من و دنیام ♥

ما به هم میرسیمو خوشبختیم

                                                                                                                                                                                                                                   عشق منو پس نزنی

به قلب من دست نزنی

جایی که داره تو دلت

به پای هوس نزنی

یاد منو گم نکنی

اسیر مردم نکنی

مجنونت رو تو رو خدا

سر در گم نکنی

تنهام نذاری بی خبر

                                                                                                                                                             بیام بگن رفتی سفر

خدا نیاره بشنوم

از عشق من کردی حذر

از تو دلت کنده نشم

عاشق بازنده نشم

آبرو دارم پیش دل

یه وقتی شرمنده نشم

رو عهدمون پا نذاری

وصیت عشق منو

برای چشمات نذاری

مهرم رو از دل نگیری

که از دل من نمیری

فقط برای دلخوشی

بگو که بی من می میری



نظرات شما عزیزان:

سارا
ساعت11:42---7 مرداد 1391
سلام وبلاگت قشنگه به من هم یه سر بزن
پاسخ:ممنونم از لطفت دوست عزیز....سرمیزنم بت


sahar&shahab
ساعت8:30---7 مرداد 1391
سلام عزیزم فرزانه جونم.وبت طبق معمول حرف نداره.ایشاله خوشبخت باشییی
پاسخ:مرسی عزیزم...توهم همینطور سحر گلم:*


persian.girl
ساعت19:51---6 مرداد 1391
سلام.وبلاگ خیلی قشنگی داری.خوشحال می شم به منم سر بزنی.نظر فراموش نشه ها.اگه دوست داشتی منو لینک کن و در قسمت نظرات وبلاگم بگو با چه اسمی لینکت کنم.مرسی
پاسخ:سلام دوست عزیز..ممنون سر زدی من لینکت میکنم ...میام وبتون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





|جمعه 6 مرداد 1391برچسب:,| 19:1|من|

MiSs-A